Location

Ob Dravi 2A, Maribor
Kontaktirajte nas

Splošni pogoji poslovanja

PODATKI:

PITUS storitve, trgovina, gostinstvo, posredništvo, uvoz – izvoz D.O.O.
Ob Dravi 2a, 2000 Maribor

POGOJI POSLOVANJA

Pogoje medsebojnega sodelovanja kupec in prodajalec določita v vsakokratni pogodbi o poslovnem sodelovanju. Poleg določil iz pogodbe o sodelovanju oz. v primeru, da stranki nista posebej sklenili pogodbe s katero sta določili pogoje medsebojnega sodelovanja, se uporabljajo tukaj navedeni splošni pogoji.

CENE

V kolikor prodajalec in kupec ne sodelujeta na podlagi javnega naročila, posebnega povpraševanja oz. pogodbe o sodelovanju v kateri določita vsakokratni predmet pogodbe in cene, veljajo tržne cene veleprodajnega cenika podjetja Pitus d.o.o. veljavnega na dan dobave. Cene so določene v evrih in ne vsebujejo davka na dodano vrednost (DDV).

Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen. Veljavna je tista cena, ki jo prodajalec kupcu potrdi v trenutku potrditve naročila.

NAROČILO

Naročila pogodbenih kupcev sprejemamo po telefonu 02 471 61 23, 24, 26, faksu 02 471 61 25 ali na elektronski naslov: narocila@pitus.si

Kupci s katerimi nimamo sklenjene pogodbe o poslovnem sodelovanju morajo predhodno oddati povpraševanje na elektronski naslov pitus@siol.net. Šele po predhodni potrditvi s strani podjetja in sprejemu ponudbe s strani kupca je možna izvedba naročila po pogojih, ki jih prodajalec opredeli pri posameznem povpraševanju.

Pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo (po elektronski pošti). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji zavezujoči tako za prodajalca kot za kupca.

Prodajalec lahko naročilo brez obrazložitve zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji naročila ne mora pravočasno izvesti. Predhodno prodajalec kupca o tem obvesti na način, kot je med strankama tekla predhodna komunikacija.

DOBAVNI ROK

Dobavni rok je določen v vsakokratni pogodbi o poslovnem sodelovanju. V primeru, da prodajalec in kupec nista sklenila posebne pogodbe o poslovnem sodelovanju prodajalec dobavni rok sporoči v ponudbi ali odgovoru na povpraševanje oz. ob potrditvi naročila.

DOSTAVA

Prodajalec bo blago dostavil v dogovorjenem roku in na dogovorjen način. Kupec odgovarja za točnost podatkov posredovanih v procesu naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova ali zaradi zamude v primeru višje sile.

V primeru, da se rok dostave nepričakovano podaljša, se kupca obvesti po telefonu ali e-pošti.

Osebni prevzem naročenega blaga je možen na sedežu podjetja po predhodni najavi med delovniki, od ponedeljka do petka med 7.00 in 14.30 uro.

PLAČILO

Omogočamo izključno plačilo z nakazilom na transakcijski račun podjetja. Za izvršene dobave prodajalec na podlagi dobavnice izda račun na katerem je naveden rok plačila. Reklamacije računa so dovoljene 5 dni po prejemu računa.

REKLAMACIJE, PRITOŽBE IN INFORMACIJE

Kupec je blago dolžan prevzeti in ga pregledati ob dostavi. Prejem blaga potrdi s podpisom dobavnice, ki se kupcu izroči ob dostavi. Reklamacije blaga sprejemamo ob prevzemu, kasnejših reklamacij ne sprejemamo, razen v primeru skritih napak.

POJASNILA

Vse informacije in pogoji se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

V kolikor želite dodatna pojasnila v zvezi s Splošnimi pogoji sodelovanja, nas lahko kadarkoli kontaktirate.

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovi spletni strani. V primeru nenamernih napačnih podatkov bo prodajalec kupca o tem obvestil.